تابناک- شهردار بندر بوشهر گفت: مدافعان سلامت استان بوشهر در مبارزه با کرونا با منش پهلوانی ظاهر شدند.
کد خبر: ۹۶۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 02 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، حسین صالحیان در آئین اهدای لوح شهروند افتخاری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: کادر درمان استان بوشهر از بدو شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری با جان‌فشانی‌های خود باعث شدند تا بیماری کرونا در سطح استان بوشهر کنترل شود.

وی افزود: در همین راستا شهرداری و شورای شهر بوشهر بر آن شد تا به مناسبت هشت خرداد روز بزرگداشت فرهنگ پهلوانی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تلاش مدافعان سلامت استان بوشهر در مقابله با بیماری کرونا تجلیل و قدردانی کند که همواره در این مسیر قهرمانانه و با منش پهلوانی ظاهر شدند.

صالحیان ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر از بدو شیوع کرونا خود را همواره در کنار کادر درمان استان قرار داد تا بتواند گامی هرچند کوچک در این عرصه خطیر داشته باشد.

وی اظهار کرد: در بوشهر شهروندان نیز با فرهنگ غنی خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش چشمگیری در کنترل بیماری کرونا ایفا کردند که این همکاری و همراهی آنها قابل‌تقدیر است.

در این نشست لوح شهروند افتخاری بوشهر از سوی شهردار بندر بوشهر و رئیس شورای شهر به دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا شد.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار